Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
1ÜSD298Visionary Leadership2+0+000

Dersin Detayları
Dersin Dili İngilizce (%100)
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Üniversite Seçmeli Dersler Havuzu
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı : Bu ders, aşağıdaki gereksinimleri karşılamak için liderlik potansiyelinin geliştirilmesine odaklanmaktadır:
günümüzün dinamik çalışma ortamının zorlukları ve fırsatları. Öğrenciler
Pozitifliği teşvik eden değerler uyumu, bilgi ve beceriler hakkında bilgi edinmek
İlişkileri geliştirmek ve organizasyonel değişimi teşvik etmek. Kurs sırasında yönetim, liderlik, organizasyonel değişim, güç ve nüfuz ve güven gibi konulara ilişkin teorilere bakacağız ve teorilerin günümüz iş ortamında gerçekte nasıl işlediğini tartışacağız.
Dersin İçeriği Analyze, develop, compare, and contrast contemporary leadership models with biblically based characters and characteristics. Use these as examples in defining what spiritual leadership, management, and administration should be and should not be.
Evaluate differing philosophies of leadership, management, and administration as they apply to the formation and organization of all educational institutions involved in student learning.
Dersin Yöntem ve Teknikleri textbook and Presentation
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Okutman Dr. Akram Mohamad akramalhamad@karabuk.edu.tr
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Northouse, P.G. (2014). Liderliğe giriş: Kavramlar ve uygulama (3. baskı). Bin
Visionary Leadership


Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 1
Toplam :
2
% 2

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 1 1 1
Ödevler 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 0 2

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 "Laik temelli liderlik, yönetim ve yönetim, teoride benzerdir ancak uygulama açısından İncil'e dayalı liderlik, yönetim ve idareden çok farklıdır" kavramını analiz edin.
2 Liderlik ve yönetim, laik ve manevi liderlik arasındaki benzerlikleri ve araştırılan farklılıkları tanımlayın. Her alan, ister özel bir Hıristiyan okulunda ister devlet laik bir okulda olsun, bir Hıristiyan lider olarak rolünüzü ve konumunuzu anlamanıza yardımcı olacaktır.
3 Personel yönetimi, kurumsal organizasyon ve yönetim ile vizyoner liderlik konseptine ilişkin İncil'e dayalı felsefenizi formüle edin.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 chapter 1
2 CHAPTER 2
3 CHAPTER 3
4 CHAPTER 4
5 CHAPTER 5
6 CHAPTER 6
7 CHAPTER 7
8 Mid-Term Examination
9 CHAPTER 8
10 CHAPTER 9
11 CHAPTER 10
12 CHAPTER 11
13 CHAPTER 12
14 FINAL EXAMINATION


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
Ö1
Ö2
Ö3

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.karabuk.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=688760&lang=tr&curProgID=999