Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
1ÜSD297Marketing Management2+0+000

Dersin Detayları
Dersin Dili İngilizce (%100)
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Üniversite Seçmeli Dersler Havuzu
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı This course will help you to develop a better appreciation and understanding of the role of marketing in a business organization specifically, and in our society at large. Specific objectives include:
1.To enhance your knowledge about marketing theories, principles, strategies and concepts and how they are applied;
2.To provide you with opportunities to analyze marketing activities within the firm;
3.To allow you to apply marketing concepts and theories to realistic marketing situations.
Dersin İçeriği : This course will help you to develop a better appreciation and understanding of the role of marketing in a business organization specifically, and in our society at large.
Dersin Yöntem ve Teknikleri textbook and presentation
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Okutman Dr. Akram Mohamad akramalhamad@karabuk.edu.tr
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Philip Kotler, Kevin Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, MTorben Hansen - Pazarlama Yönetimi-Pearson (2016).
management and marketing


Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 40
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 60
Toplam :
2
% 100

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 1 1 1
Uygulama 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 0 2

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Bir organizasyonda pazarlamanın öneminin, pazarlamanın diğer iş fonksiyonlarıyla ilişkisinin ve genel olarak toplumdaki pazarlamanın rolünün farkına varmak.
2 Bir kuruluşta pazarlamayla ilgili temel ikincil araştırma yapın (örneğin, Yahoo, Google vb. gibi İnternet arama motorlarını kullanarak).
3 Seçilen bir ürün veya hizmet için hedef pazarı seçin, analiz edin ve tanımlayın.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 chapter 1
2 chapter 2
3 chapter 3
4 chapter 4
5 CHAPTER 5
6 CHAPTER 6
7 CHAPTER 7
8 Mid-Term Examination
9 CHAPTER 8
10 CHAPTER 9
11 CHAPTER 10
12 CHAPTER 11
13 CHAPTER 12
14 FINAL EXAMINATION


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
Ö1
Ö2
Ö3

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.karabuk.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=688757&curProgID=999&lang=tr