Dersin Dili
|
Türkçe
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
Bölümü / Programı
|
Üniversite Seçmeli Dersler Havuzu
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
Dersin Amacı
|
Bu ders boyunca, tüketici davranışlarını anlamaya çalışmak üzerine odaklanılacaktır. Tüketicilerin nasıl ve neden satın alma kararları verdikleri, satın alma davranışı öncesinde, satın alma sırasında ve satın alma sonrasında, nasıl düşündükleri, hissettikleri ve davrandıkları öğrenilmeye çalışılacaktır. Ayrıca bu derste tüketici davranışlarının altında yatan önemli kavramlar incelenecektir.
|
Dersin İçeriği
|
Tüketici Davranışı Kavram ve Özellikleri, Tüketici Davanışında Disiplinlerarası Yaklaşım, Tüketici Davranışı Genel Modeli, Psikolojik etkiler, Sosyo-kültürel etkiler, Tüektici Satın alma süreci
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
Dersi Verenler
|
Doç.Dr. Volkan Temizkan https://avesis.karabuk.edu.tr/vtemizkan vtemizkan@karabuk.edu.tr
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
Kaynaklar
|
ODABAŞI Y. (2012), TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI,T.C. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI NO: 2604 (Yrd.Doç.Dr. Elif EROĞLU (Ünite 1) Doç.Dr. Meltem Nurtanış VELİOĞLU (Ünite 2, 6) Doç.Dr. Gülfidan BARIŞ (Ünite 3, 4, 5, ) Doç.Dr. Mehpare ARGAN (Ünite 8)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ders Yapısı
Matematik ve Temel Bilimler
|
%5
|
|
Sosyal Bilimler
|
%80
|
|
Eğitim Bilimleri
|
%10
|
|
Alan Bilgisi
|
%5
|
|
|