Dersin Ayrıntıları
YarıyılKoduAdıT+U+LKrediAKTS
1ÜSD295Consumer Behavior2+0+000

Dersin Detayları
Dersin Dili İngilizce (%100)
Dersin Düzeyi Lisans
Bölümü / Programı Üniversite Seçmeli Dersler Havuzu
Öğrenim Türü Örgün Öğretim
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Amacı This course is an introduction to the world of consumer behavior. The discipline borrows from several social sciences including psychology, sociology, and anthropology to explain behavior in the marketplace. In this course, the student will explore how perceptions, learning, memory, personality, and attitudes influence consumption behavior, how consumption changes during one’s life cycle, and how powerful cultural and subcultural influences are on consumers.1.Pazarlama teorileri, ilkeleri, stratejileri ve kavramları ile bunların nasıl uygulandığına ilişkin bilginizi geliştirmek;
2.Size firma içindeki pazarlama faaliyetlerini analiz etme fırsatları sağlamak;
3.Pazarlama kavramlarını ve teorilerini gerçekçi pazarlama durumlarına uygulamanıza olanak sağlamak.
Dersin İçeriği This course is an introduction to the world of consumer behavior. The discipline borrows from several social sciences including psychology, sociology, and anthropology to explain behavior in the marketplace. In this course, the student will explore how perceptions, learning, memory, personality, and attitudes influence consumption behavior, how consumption changes during one’s life cycle, and how powerful cultural and subcultural influences are on consumers.
Dersin Yöntem ve Teknikleri textbook and presentation
Ön Koşulları Yok
Dersin Koordinatörü Yok
Dersi Verenler Okutman Akram Mohamad akramalhamad@karabuk.edu.tr
Dersin Yardımcıları Yok
Dersin Staj Durumu Yok

Ders Kaynakları
Kaynaklar Consumer Behaviour: Buying, Having, Being. Michael R. Solomon, Rebekah Russell-Bennett, Josephine Previte (2022).
ÜSD295 Consumer Behavior


Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.

Değerlendirme Ölçütleri
Yarıyıl Çalışmaları Sayısı Katkı
Ara Sınav 1 % 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 % 1
Toplam :
2
% 2

 
AKTS Hesaplama İçeriği
Etkinlik Sayısı Süre Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi 1 1 1
Ödevler 1 1 1
Toplam İş Yükü   AKTS Kredisi : 0 2

Dersin Öğrenme Çıktıları: Bu dersin başarılı bir şekilde tamamlanmasıyla öğrenciler şunları yapabileceklerdir:
Sıra NoAçıklama
1 Kültürel güdümlü olgunun anlamını ve karar ve davranışlarına yön veren etkileri analiz edebilecektir.
2 Bireysel etkilerin karar verme ve tüketim üzerindeki gücünü sorgulayın.
3 Kişilik ve motivasyon gibi iç dinamikleri tüketicilerin yaptığı seçimlerle ilişkilendirin.


Ders Konuları
HaftaKonuÖn HazırlıkDökümanlar
1 CHAPTER 1
2 CHAPTER 2
3 CHAPTER 3
4 CHAPTER 4
5 CHAPTER 5
6 CHAPTER 6
7 CHAPTER 7
8 Mid-Term Examination
9 CHAPTER 8
10 CHAPTER 9
11 CHAPTER 10
12 CHAPTER 11
13 CHAPTER 12
14 FINAL EXAMINATION


Dersin Program Çıktılarına Katkısı
Ö1
Ö2
Ö3

Katkı Düzeyi: 1: Çok Düşük 2: Düşük 3: Orta 4: Yüksek 5: Çok Yüksek


https://obs.karabuk.edu.tr/oibs/bologna/progCourseDetails.aspx?curCourse=688751&curProgID=999&lang=tr